Bouw! Support inloggen

In januari 2019 zijn er belangrijke verbeteringen aangebracht aan Bouw!
Hierdoor kan het nodig zijn de browsercache te vernieuwen en de pagina opnieuw te laden.
Op een Windows computer doet u dit met de toetscombinatie CTRL+F5, op een Chromebook met CTRL+R en op een Macbook met Command+R. 

In uitzonderlijke gevallen kan het nodig zijn de volledige browsergeschiedenis, inclusief de cookies te wissen.
Hoe dat gaat hangt af van uw browser;

In Chrome:

  • Klik rechtsbovenaan op de 3 puntjes van het menu klik op ‘Geschiedenis’ en nogmaals op ‘Geschiedenis’.
  • Kies in de linker kolom ‘Browsergegevens wissen’.
  • Kies in het pulldown menu voor ‘Altijd’.
  • Klik op het tabblad ‘Geavanceerd’.
  • Zet alle vinkjes aan behalve ‘Wachtwoorden en andere inloggegevens’, ‘Instellingen voor content’ en ‘Medialicenties’.
  • Klik tot slot op ‘Gegevens wissen’.

In Firefox :

  • Klik rechtsbovenaan op de 3 liggende streepjes van het menu klik op ‘Bibliotheek’ en vervolgens op ‘Geschiedenis’.
  • Klik op ‘Recente geschiedenis wissen’.
  • Kies in het nieuwe venster bij ‘Te wissen tijdsperiode’ voor ’Alles’.
  • Vink bij ‘Geschiedenis’ alles aan behalve ‘Actieve aanmeldingen’.
  • Klik tot slot op ‘Nu wissen’.

Safari (op Apple):

  • Ga in Safari linksboven naar ‘Wis geschiedenis’.
  • Kies bij ‘Wis’ voor ‘Hele geschiedenis’.
  • Klik tot slot op ‘Wis geschiedenis’.

Safari (op Ipad):

  • Sluit Safari af
  • Ga naar Instellingen en kies links in het menu voor ‘Safari’.
  • Scrol in de rechter kolom iets naar beneden en kies ‘Wis geschiedenis en websitedata’.
  • Bevestig dit door op ‘Wis’ te drukken.
  • Start Safari

Mocht u hierna nog steeds problemen ondervinden komen wij graag in contact met een ict'er of (netwerk)beheerder van uw school om dit samen met hem of haar op te lossen.