Bouw! Support inloggen

In de afgelopen tijd zijn er belangrijke verbeteringen aangebracht aan Bouw!
Hierdoor kan het nodig zijn de browsercache te vernieuwen en de pagina opnieuw te laden.
Op een Windows computer doet u dit met de toetscombinatie CTRL+F5, op een Chromebook met CTRL+R en op een Macbook met Command+R. 

In uitzonderlijke gevallen kan het nodig zijn de volledige browsergeschiedenis, inclusief de cookies te wissen.

In Chrome:

  • Klik rechtsbovenaan op de 3 puntjes van het menu klik op ‘Geschiedenis’ en nogmaals op ‘Geschiedenis’.
  • Kies in de linker kolom ‘Browsergegevens wissen’.
  • Kies in het pulldown menu voor ‘Altijd’.
  • Klik op het tabblad ‘Geavanceerd’.
  • Zet nu de bovenste vier vinkjes aan en de onderste vier uit.
  • Klik tot slot op ‘Gegevens wissen’.
  • Sluit nu het dialoogvenster en log opnieuw in.

Mocht u hierna nog steeds problemen ondervinden komen wij graag in contact met een ict'er of (netwerk)beheerder van uw school om dit samen met hem of haar op te lossen.